Mohamad Reza Baghbani

وبلاگ محمد رضا باغبانی
طبقه بندی موضوعی

Mohamad Reza Baghbani

وبلاگ محمد رضا باغبانی

فایل ویرایش شده گادو انجین مخصوص بازار

شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۵۱ ب.ظ

(توجه این فایل مربوط به Godot_v2.0_rc1 است)

در پست قبل نحوه حذف دسترسی‌ها را مطرح کردم، با این حال فایل ویرایش شده (حذف دسترسی ها با پیشوند گودوت) را در ادامه مطلب قرار داده‌ام .

نحوه استفاده :

به مسیر زیر بروید :

C:\Users\نام‌سیستم‌شما\AppData\Roaming\Godot\templates


فایل دانلود شده را در مسیر جاری  past کنید تا جایگزین فایل قبلی شود (past and replace).

 AppData پوشه‌ای مخفی‌ست، پس برای نمایش آن تنظیمات Folder Option را تغییر دهید.


دانلود

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۲
محمد رضا باغبانی

نظرات  (۶)

سلام
خیلی ممنون بابت فایل.
ایا همین یکی برای خروجی گرفتن که sign شده است کافیه و اون دیباگ رو لازم نداره.
چون این گودو یکم خنگه انگار
راستی شما برای فارسی نویسی چکار میکنین تو گودو
پاسخ:
سلام خواهش میکنم
بله چون نسخه release برای کافه بازار کافیه. یعنی شما اکسپورت بگیر و بفرست استورها.
برای فارسی نویسی شاید تا فردا یه مطلبی تو وبلاگ بنویسم...
اما قبل اون به اینجا سربزنید.
سلام
والا من نتونستم این رو بعنوان export template معرفی کنم و بی نتیجه موند تلاشم.
معرفی میکنم بهش میگه export template not found!!
پاسخ:
سلام
1- شما از چه نسخه گودوت استفاده میکنید ؟
این فایلی که قرار دادم برایه Godot_v2.0_rc1 هست.
2- فایل اکسپورت تمپلیت با پسوند .tpz رو از قسمت Settings/install export templates نصب کرده بودین ؟
بله
ازهمونجا نصب کردم

پاسخ:
اگر روش پست قبلی رو نمی‌تونید انجام بدید می‌تونم یه ویدئو بسازم که مراحل روتوش نشون بدم
نه همونو انجام میدم.منتهی من تو لینوکسم.
شما همونapktool رو فایلش رو میذاشتین خوب میشد.
شایدم برای فارسی نویسی بیام از روش شما استفاده کنم و کلا با همین فایل شما یه نتیجه برسم!
پاسخ:
منظور این جملتون رو نفهمیدم :

"شما همون apktool رو فایلش رو میذاشتین خوب میشد"

اگر منظور خروجیه apktool هست که در این پست قرار دادم
و اگر منظور خود apktool هست، لینکش رو پست قبل قرار دادم...

متوجه نشدم!!!
سلام.
خیلی خیلی ممنون بابت توضیحاتتون.
من برای بازار میخوام با گودو یه او بدم منتهی باید مطمئن بشم چجوری میشه درون پرداختش کرد. میشه یه راهنمایی بکنین براش که برم مطالعه کنم
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم دوست عزیز ... معذرت مدتی نت نیامدم.
متاسفانه اصلا به صورت حرفه ای پی گیر گودوت نشدم ... و همینطور پرداخت درون برنامه ...

البته خبری شد تو وبلاگ درج می کنم...

سلام
من از همون روش شما رفتم و حل شد. منتهی مجبور شدم خودم اون apk هایی داشتم رو ادیت کنم.
الان هم بشدت دنبال اینم بتونم برنامه رو درون پرداخت کنم اگر بشه
پاسخ:
سلام
معذرت یک مدتی نت نیامدم.
بله چه خوب میشه که بشه برنامه ها رو پرداخت درون برنامه کرد...
بنده که فعلا وقت گشت وگذار و تحقیق ندارم ... امیدوارم شما به نتیجه ای برسید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی